نوشته شده توسط : علی اکبر درویشی

 

 

کارتخوان سیار PAX-S90 رنگی

 

کارتخوان سیار PAX-S90 رنگی از محصولات کمپانی pax یکی از محبوبترین کارتخوان های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهمترین قابلیت این کارتخوان سیار مقاوم بودن آن در برابر ضربه و انجام تراکنش در کمترین زمان ممکن است.

همچنین دارای کاغذ رول بزرگ ۱۸ متری است که تا مدت زیادی نیاز به کاغذ نخواهید داشت.

 

 

این دستگاه پوز قابلیت استفاده از  دو سیم کارت را دارد و با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی (lithium-ion) و همچنین حافظه‌ی بزرگ، به یکی از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار تبدیل شده است.

 

کارتخوان سیار PAX-S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از پردازنده ی ARM11 و پشتیبانی از DUKPT, Master/Session, DES و ۳DES به انجام می رساند.

ریز پردازنده‌ی ARM11 اطمینان سریعتر، معاملات قابل اعتماد در هر کجا و در هر زمان را فراهم می آورد.

کارتخوان سیار PAX-S90 از نمونه  دستگاهای کارتخوان سیار می باشد، که به وسیله سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و با کمک سرویسهای بستر GPRS تراکنش را انجام میدهد.

کارتخوان بی سیم پکس pax برای اتصال به شبکه بانکی شما تنها به یک سیم‌ کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد، نیاز دارد و بهتر است از سیم های نسل جدید(۴g) استفاده نمایید.

کارتخوان سیار PAX-S90 مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

انجام تراکنش در این دستگاه در صورت آنتن دهی کامل و منطقه تحت پوشش شبکه GPRS حدود ۲ الی ۴ ثانیه و در صورت عدم پوشش شبکه چند ثانیه بیشتر به طول می انجامد.

دستگاه کارتخوان سیار مدل Pax s90 نسل جدیدی از دستگاههای کارت خوان بیسیم است.

کاربردهای دستگاه کارتخوان سیار PAX-S90 رنگی:

استفاده در مکان‌هایی که سرعت بالای تراکنش به علت تعدد مشتریان (کمتر از ۲ ثانیه) اهمیت دارد.

استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به خط تلفن مقدور نیست.

برای اتصال این نوع دستگاه به شبکه بانکی به یک سیم‌کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (۳G , 4G , LTE , WiFa , Bluetooth) بر روی آن فعال باشد نیاز است.

استفاده از این کارتخوان‌ها محدودیت مکانی نداشته و در هر نقطه تحت پوشش اپراتور تلفن همراه قابل استفاده می‌باشد.

کارتخوان‌های بی‌سیم مناسب شرکت‌های پخش، تحویل حضوری و پیک می‌باشند.

این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است.

سایر قابلیتهای کارتخوان سیار PAX-S90 رنگی

 

جوابدهی با تمام سیمکارت ها

دارای باطری با ۲۰ ساعت کار مداوم

شارژ با برق شهری و شارژر فندکی اتومبیل

قابل اتصال به بانک دلخواه

قابل تعویض بانک (یکبار در هر ماه)

صفحه نمایش رنگی

برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت اتصال دستگاه به حساب بانکی ارائه دهید.

همچنین مهم نیست که حساب شما در کدام بانک است ، در صورت کامل بودن مدارک، طی ۵ روز کاری دستگاه توسط یکی از شرکتهای دارای مجوز خدمات پرداخت برای شما فعال سازی خواهد گردید.

در این کارتخوان شما نیاز به کاغذ برای رسید پرداخت دارید و باید حواستان به اتمام کاغذ باشد.

کارت عابربانک تمام بانکهای کشور برای این کارتخوان قابل قبول هستند و تراکنش با عابربانکهای مختلف امکانپذیر است.

همچنین انواع تراکنشهای بانکی از جمله : پرداخت قبوض، شارژ موبایل، مانده گیری حساب، خرید و دریافت گزارشات روزانه و… انجام می شود.

 

شرکتPAX Technology یکی از معتبرترین تولید کنندگان پیشرو در پایانه های پرداخت الکترونیک است که در سال 2001 دفتر مرکزی این شرکت درشهر شنژن چین تاسیس شد. و تجهیزات این شرکت در بیش از 120 کشور جهان در آمریکا،اروپا،خاورمیانه و... فعال هستند.

شرکت PAX درسال 2002 به عنوان تامین کننده پایانه های پرداخت بانک چین انتخاب شد و  در سال 2007 جزو 10 تامین کننده برتر پایانه های پرداخت قرار گرفت.

بسیار کوچیک و خوش دست سرعت تراکنش بالا کارت خوان سیار  مدل پکس اس ۹۱۰  مینی  محصولی از شرکت پکس می باشد که در زمینه تولید دستگاه های کارت خوان های سیار جزء برند های برتر دنیا می باشد یکی از قابلیت های این مدل از پوز سیار که از دیگر محصولات پکس مجزا شده است ابعاد کوچک و جیبی این نوع کارت خوان سیار می باشد دیگر قابلیت برتر این محصول کارت خوان سیار  قابلیت اتصال همزمان به ۱۰ حساب بانکی می با شد کارت خوان سیار مدل پکس اس ۹۱۰ مینی از لحاظ ظاهری شبیه به pax s910   استاندارد می باشد با این تفاوت که پکس مینی ابعادی کوچکتر (ابعاد جیبی) و صفحه نمایش آن سیاه و سفید می باشد و از نظر وزنی سبکتر می باشد و رول کاغذ آن رول کوچک می باشد کارت خوان پکس ۹۱۰ مینی دارای باطری قوی می باشد که به  طور تراکنش متوسط ۲۴ ساعت قابلیت نگهداری باطری را دارد pax s910 mini  به اندازه ای کوچک می باشد که میتوان به عنوان کارت خوان سیار جیبی استفاده نمود و جای ام پوز  با قابلیت پرینت را بگیرد پکس اس ۹۱۰ مینی قابلیت اتصال به ۱۰ حساب را دارد و قابل فعال سازی بر روی تمامی حساب های بانکی تحت شتاب می باشد پکس مینی ۹۱۰ بر روی سامانه فناوا کارت فعال سازی می شود کارت خوان سیار پکس اس ۹۱۰ که محصول شرکت پکس می باشد و یکی از چند برند برتر  در زمینه کارت خوان سیار می باشد کارت خوان سیار مدل pax s910  که دارای ویژگی های ابعاد بسیار کوچک و سبک و خوش دست می باشد این مدل از کارت خوان سیار پکس دارای کارت خوان سیار پکس اس ۹۱۰ که محصول شرکت پکس می باشد و یکی از چند برند برتر  در زمینه کارت خوان سیار می باشد کارت خوان سیار مدل pax s910  که دارای ویژگی های ابعاد بسیار کوچک و سبک و خوش دست می باشد این مدل از کارت خوان سیار پکس دارای پرینتر با سرعت خوب می باشد و همچنین باطری قوی کارگذاشته شده روی این دستگاه از مزایای این مدل از کارت خوان می باشد قابل اتصال به 1 الی 5 حساب بانکی ؛ بانکهای مختلف یکی از ویژه گی های خوب این دستگاه سوکت شارژ این دستگاه میباشد که USB2 میکرو میباشد که با شارژرهای گوشی اندرویدی و پاوربانک و فندکی ماشین قابل شارژ میباشد پر فروشترین و پر طرف دار ترین محصول تا به امروز میباشد

کارت خوان سیار  مدل پکس اس ۹۱۰  مینی  محصولی از شرکت پکس می باشد که در زمینه تولید دستگاه های کارت خوان های سیار جزء برند های برتر دنیا می باشد یکی از قابلیت های این مدل از پوز سیار که از دیگر محصولات پکس مجزا شده است ابعاد کوچک و جیبی این نوع کارت خوان سیار می باشد دیگر قابلیت برتر این محصول کارت خوان سیار



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1396 | نظرات ()