نوشته شده توسط : علی اکبر درویشی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
56*78*158 میلی متر
مشخصات نمایشگر
نوع نمایشگر اصلی
2.4 - 240*320 LCD
مشخصات پرینتر
نوع پرینتر
Termal
مشخصات کامپیوتری
پردازنده
ARM11 - 32 bit
حافظه داخلی
80MB Standard گیگابایت
حافظه رم
64MB - DDR گیگابایت
دیگر ویژگی ها
سایر مشخصات
GPRS
 

شرکت PAX Technology یکی از معتبرترین تولید کنندگان پیشرو در پایانه های پرداخت الکترونیک است که در سال 2001 دفتر مرکزی این شرکت درشهر شنژن چین تاسیس شد. و تجهیزات این شرکت در بیش از 120 کشور جهان در آمریکا،اروپا،خاورمیانه و... فعال هستند.

شرکت PAX درسال 2002 به عنوان تامین کننده پایانه های پرداخت بانک چین انتخاب شد و  در سال 2007 جزو 10 تامین کننده برتر پایانه های پرداخت قرار گرفت.

دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب‌ترین‌های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است. این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش‌های کارت بانکی خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است. برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت راه اندازی و اتصال دستگاه به حساب بانکی ارائه دهید. همچنین مهم نیست که حساب شما در کدام بانک است ، در صورت کامل بودن مدارک، طی 5 روز کاری دستگاه توسط یکی از شرکتهای دارای مجوز خدمات پرداخت برای شما فعال سازی خواهد شد. 

کارتخوان سیار PAX-S910 با وزن کم دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و سرعت تراکنش بالا دستگاهی مقرون به صرفه است که به 5 حساب بانکی متصل می گردد. این محصول به صورت ریفر و آکبند ارائه می‌گردد. برای خرید نوع آکبند لطفا گزینه آکبند را در پایین همین قسمت فعال نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()